top of page

Veelgestelde vragen

1. Wordt de dienstverlening vergoed?

​

Coaches, HR-professionals, (loopbaan)bedrijven of andere organisaties die mensen begeleiden op het gebied van werk (outplacement, re-integratie, mobiliteit etc.) kunnen dit specifieke deel uitbesteden bij Blik op cv.nl.

​

Werkend | Vergoeding werkgever

Vraag bij werk gerelateerde situaties bij je werkgever na of je gebruik kunt maken van je (opleidings)budget, veel werkgevers hebben dit. Meestal is dit ook te vinden in de CAO. Redenen voor vergoeding kunnen zijn: goed werkgeverschap, duurzame inzetbaarheid of dreigend ontslag.

​

Geen werk (WW/werkloos of WWB/bijstand) | Vergoeding UWV

Een deel van je transitievergoeding kun je ook inzetten wanneer je ontslagen bent of boventallig bent verklaard. Meer info over transitievergoeding.

​

Uitkering (Wajong, WAO, WGA WIA, WAZ bij ziekte of beperking) | Vergoeding Gemeente of UWV

Vaak biedt het UWV of de gemeente langere trajecten aan. Meestal krijg je tijdens zo'n traject ook hulp bij het maken van je cv, sollicitatiebrief of LinkedIn profiel. Dit kan ook uitbesteed worden bij Blik op cv.nl als je meer expertise wilt.

​

Vergoeding belastingdienst

Kosten voor mijn dienstverlening zijn meestal aftrekbaar van je belasting als “scholingskosten”. Als particulier kun je de kosten aftrekken. Het moet wel een bijdrage leveren aan het het verkrijgen van een (nieuwe) baan of het op peil houden van of verbeteren van kennis en vaardigheden die je nodig hebt voor het behouden van inkomen uit arbeid. Voor ondernemers en ZZP-ers zijn de kosten aftrekbaar als "bedrijfskosten".

​

Per 1 januari 2022 zijn kosten niet meer aftrekbaar, maar krijgt iedereen een STAP-budget van €1.000 euro per jaar.

​

NB. Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Informeer bij de desbetreffende instantie voor uitgebreide informatie.

​

2. Hoe zit het met mijn privacy?

Met je gegevens ga ik zorgvuldig om. Ik zal je gegevens niet met andere mensen delen. Alleen wanneer je toestemming geeft kan dit voor o.a. marketingdoeleinden. Dit geldt voor de diensten op het gebied van solliciteren. Voor schrijfwerk voor de krant heb ik persvrijheid.

​

3. In wat voor format krijg ik mijn documenten?

Je cv en sollicitatiebrief krijg je in Word en PDF. 

​

4. Hebben we ook persoonlijk contact?

Ik werk voornamelijk via e-mail. De intake is telefonisch en duurt ongeveer 30 minuten. Ik bel dus van te voren even met mijn klanten om een goed beeld te krijgen van de situatie en wensen. 

​

5. Hoe zit het met de betaling?
Je krijgt een factuur van de geleverde diensten en/of producten. Betaling is conform de Algemene Voorwaarden.

​

6. Ik twijfel of ik hulp nodig heb, kan ik eerst kort advies krijgen?

Ja, als je twijfelt over wat je nodig hebt, kan ik even vrijblijvend naar je documenten kijken om te zien wat er nodig is. Als je dit eerst wilt, stuur je document dan in per e-mail.

 

7. Openingstijden

ma-vrij  9:00-17:00

​

8. Spoed

Voor spoedopdrachten die binnen 5 werkdagen nodig zijn, geldt het spoedtarief (+30%). 


Ik help je met je profilering, vormgeving en tekst. Ik bied hulp bij het opstellen van documenten. Dit vergroot je kans op een gesprek en uiteindelijk een baan!

8.

 

 

Hoe kies ik een juiste dienstverlener?

Dat is natuurlijk persoonlijk. Meestal is op de website of social media kanalen meer te zien van het desbetreffende bedrijf. Ik ben toegepast arbeidspsycholoog en weet daardoor veel van mensen in relatie tot werk. Daarnaast heb ik ervaring in het schrijven van teksten en vormgeving. Prijzen verschillen per dienstverlener in uurtarief en ook qua insteek van de dienstverlening. De één heeft standaard templates of geeft alleen feedback en een ander maakt er een uitgebreide coaching sessie van. Ik houd bij mijn dienstverlening rekening met de wensen van de klant, de branche waar je in solliciteert en de werkgevers waar je wilt solliciteren.

Contact

Bedankt voor de inzending!

bottom of page